Cieciorka z zieloną pietruszką

  Oto bardzo prosta i szybka w przygotowaniu sałatka, z niewielką ilością składników, jednocześnie pożywna i zdrowa :)

Zdrowo z ciecierzycąSkładniki:
  • puszka cieciorki
  • pęczek natki pietruszki
  • 2 ząbki czosnku
  • 3 łyżki oleju rzepakowego
  • sól
  • pieprz

  Do miseczki wlewamy olej i dodajemy przeciśnięty przez praskę czosnek. Mieszamy z solą i pieprzem. Cieciorkę odcedzamy z zalewy i łączymy z  olejem i czosnkiem. Natkę pietruszki myjemy, oddzielamy listki od łodyżek i drobno siekamy. Dodajemy do pozostałych składników. Doprawiamy w razie potrzeby. 






7 komentarzy:

  1. o i to będzie jutro u mnie jeden ze składników obiadu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja cieciorki chyba jeszcze nie próbowałem... hmmm a dlaczego... ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham cieciorkę! A także duet pietruszki i czosnku! Wiem, że w prostocie tego dania drzemie niezwykła siła;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda nieźle. Nie jadłem nigdy cieciorki z puszki. Czy ona przypomina ugotowaną cieciorkę suszoną, czy jest to zupełnie coś innego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jadłam coś takiego w Portugalii

    OdpowiedzUsuń