Andruty z czekoladową masą i lawendową nutą

Składniki:

  • 250 g masła
  • 250 g cukru trzcinowego
  • 150 g gorzkiej czekolady
  • około 1/2 szklanki mleka
  • 1-2 łyżeczki suszonych kwiatów lawendy
Masło rozpuszczamy w rondelku, wsypujemy cukier i mieszając gotujemy, aż cukier się rozpuści. Następnie dodajemy pokruszoną czekoladę i nadal gotujemy, ciągle mieszając przez około 5 minut. Uważamy, aby masa się nie przypaliła! Po tym czasie bardzo ostrożnie wlewamy mleko (masa po dodaniu mleka bardzo wrze) i jeszcze chwilę mieszamy do momentu, aż masa zgęstnieje. Na końcu dodajemy kwiaty lawendy. Masą pokrywamy kolejno wafle. Gotowy torcik przykrywamy np. deską i czymś ciężkim, aby wafle dobrze się połączyły.







7 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo apetycznie i pewnie tak smakuje. Zapraszam na candy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Połączenie czekolady z lawendą , genialne w smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja liczę, że nauczysz nas tych lawendowo różnych połączeń osobiście :). Dziękujemy za miło spędzony czas. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję, że Was pouczę :) mnie również było bardzo miło :))) pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. smak dzieciństwa:)) pierwsze danie, jakie przygotowałam rodzicom:)

    OdpowiedzUsuń