Sałatka z wędzonego kurczaka

 Przygotowałam sałatkę z wędzonego kurczaka z winogronami i łuskanym słonecznikiem. A dla podkreślenia smaku dodałam pomarańcze, dzięki czemu łączą się smaki słodki, słony, kwaśny i ostry :) polecam.

Składniki:
  • 500 g wędzonego kurczaka
  • 300 g winogron
  • 2 pomarańcze
  • 50 g łuskanego słonecznika
  • 2 łyżki majonezu np. Kieleckiego
  • sól
  • pieprz

  Wędzonego kurczaka obieramy ze skóry, oddzielamy od kości i kroimy w drobną kosteczkę. Winogrona myjemy i kroimy w cząstki. Pomarańcze obieramy ze skórki i kroimy w kawałki. Kurczaka łączymy z owocami  i mieszamy z majonezem. Dodajemy nasiona słonecznika. Doprawiamy wg uznania solą i pieprzem.



3 komentarze:

  1. Anonimowy3/10/2013

    ja wolę wersję z migdałami w słupki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja z orzechami nerkowca....i taką również zrobię :)

      Usuń
  2. a mnie smakuje taka wersja:)

    OdpowiedzUsuń