Deser z twarożku z mango

Składniki:

  • 2 małe mango
  • 400 g twarogu homogenizowanego
  • 100 g masła
  • 4 łyżki cukru trzcinowego
  • 1 szklanka śmietanki kremówki
  • 1/2 laski wanilii
  • skórka otarta z 1 cytryny
  • 4 łyżeczki żelatyny


  1. Mango myjemy, obieramy, oddzielamy miąższ od pestki i miksujemy na jednolitą masę razem z twarożkiem, miękkim masłem i śmietanką. 
  2. Cukier trzcinowy miksujemy na puder i dodajemy do masy serowej razem ze skórką z cytryny i nasionkami z wanilii. 
  3. Żelatynę zalewamy niewielką ilością wrzącej wody. Dokładnie mieszamy, aż się rozpuści i kiedy przestygnie dodajemy ją do masy. 
  4. Mieszamy i wykładamy do salaterek. 
  5. Pozostawiamy w lodówce do zastygnięcia. 
  6. Podajemy w pucharkach lub wyjmujemy na talerzyk i ozdabiamy według uznania.
 



7 komentarzy:

  1. Uwielbiam twaróg, więc taki deser na pewno baaardzo by mi smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że takiego deseru jeszcze nie jadłam! Ale wygląda bardzo smakowicie!

    Z pozdrowieniami,

    Agata

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, połączenie twarożku z mango jeszcze nie próbowałam, ale Twój deser wygląda świetnie i muszę kiedyś spórbować takie cudo zrobic :))
    Pozdrawiam,
    Olinka - Smakowy Raj

    OdpowiedzUsuń
  5. A ciasto kruche z mango na wzór szarlotki? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie świetny wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń